EN  
Prijava | Domov | Kontakti | Kazalo strani | Avtorji
Vstopna stran
    
Predstavitev
Splošno o BCP
Verzije BCP
Podpora uporabnikom
Šolanje uporabnikov
  Pregled prijav
BCP za Windows7/Office 2007
Obrazca o izdatkih
Pogosta vprašanja in težave

Težave z BCP v primeru Windows 7/Office 2007

Težava:  Imamo probleme pri inštalaciji programa BCP, na računalniku imamo nameščen nov operacijski sistem Windows 7 ter Office 2007.

Rešitev:  Samostojna MS Access desktop aplikacija BCP ni nadgrajena za delovanje na takem sistemu.

DRSC nudi možnost centralne internetne večuporabniške verzije BCP, vključno z brezplačnim prenosom podatkov ter brezplačno uporabo, občina nosi le stroške gostovanja na centralnem strežniku.

Več na BCP za Windows7/Office 2007

---------------------------------------------------------------------------------------------------



Namestitev na nov računalnik (verzije 1.0, 2.0, 2.1 ali 2.2, ne velja za Windows 7/Office 2007)

Težava:  Dobili smo nov računalnik, menjamo računalnik ali pa se je stari pokvaril

Rešitev:  Ponovna inštalacija programa na novem računalniku (2.1 ali dodatek 2.2 za Windows Vista).

Po uspešni inštalaciji prenos datotek s starega računalnika oziroma arhiva:

· c:\projekti\obcp2\rel\mdb\caf\log2.mdb ter
· c:\projekti\obcp2\rel\mdb\dat\tobcp2.mdb)

na isto lokacijo na novem računalniku.

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Izgubljeno uporabniško ime in geslo

Težava:  Pozabili/izgubili smo uporabniško ime in/ali geslo.

Rešitev:  Kontaktirajte g.Jure Kostanjšek 041 616 455 ter zahtevajte ponovno dodelitev uporabniškega imena in/ali gesla.

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Izgubljeni podatki BCP

Težava:
  Pokvaril se nam je računalnik oziroma disk. Vsi podatki so izgubljeni.

Rešitev:  Na DRSC (01 4788 002, ga.Darinka Kavčič, bcpobc@gov.si ) lahko pridobite zadnje stanje, ki ste ga posredovali na DRSC.

DRSC vašo arhivsko prenosno datoteko pošlje na PTI-FGG, kjer vam prenosno datoteko priredimo v BCP datoteki log2.mdb ter tobcp2.mdb ter vam jih posredujemo preko elektronske pošte za namestitev na vaš računalnik.

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Težave z BCP v primeru Windows Vista

Težava:  Imamo probleme pri inštalaciji programa BCP 2.0, na računalniku imamo nameščen operacijski sistem Windows Vista.

Rešitev:  Potrebujete  Microsoft Acess. Za dodatna pojasnila kontaktirajte vodjo projekta, g.Kostanjšek Jureta, na 041 616 455.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------



Težave pri inštalaciji BCP 2.0


Težava:  Imamo probleme pri inštalaciji programa BCP 2.0.

Rešitev:
  Za pomoč pri inštalaciji kontaktirajte vodjo projekta, g.Kostanjšek Jureta, na 041 616 455.

 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Težave ob prvem zagonu programa BCP 2.0


Težava:  Ob prvem zagonu novega programa BCP 2.0 program vpraša za nastavitev poti do baze podatkov ter noče naprej.

Rešitev:  
Enkratno in samo za prvi zagon uporabite:
                                   
uporabniško ime (Name):   211e
geslo (Password):                      (pustite prazno)

Ponovite celoten postopek zagona programa, kjer vpraša:
                                   
1) Ali želite nastaviti pot do baze podatkov? Kliknite "V redu"
2) Ali je nastavljena pot pravilna (do nove baze podatkov)?   Kliknite "V redu"
3) Ali želiti uvoziti stare podatke?   Kliknite "V redu"
 
4) Program javi "Prenos podatkov končan".

Zapustite program ter ga ponovno poženite z občinskim imenom in geslom, priloženim v kuverti.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Ne najdem ukaza "Priprava podatkov za prenos"

Težava:  Ob inštalaciji se ni postavil meni BCP, kjer se nahaja tudi ukaz "Priprava podatkov za prenos"

Rešitev:  
Pripravljen je dodatek BCP-ju, ki inštalira tudi meni BCP z ukazom "Priprava podatkov za prenos"


Prenesite sp1_97.zip        (če uporabljate Office 97)
Prenesite sp1_2000.zip     (če uporabljate Office 2000)
Prenesite sp1_2003.zip     (če uporabljate Office 2002, 2003, XP)

Service pack datoteko sp1.zip odzipajte ter skopirajte na npr. c:\projekti\obcp2\ ter z dvojnim klikom poženite bcpmeni.mdb. 
                                    
Pojavi se napis "BCP meni postavljen".  Seveda mora biti med zagonom service pack datoteke program BCP 2.0 zaprt!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------